info@permo.ir
YouTube
Instagram
لوگو
  • نمونه کارها
  • تعرفه
  • تماس با ما
  • وبلاگ
آشنايي با برندينگ

آشنایی با برندینگ

مهر ۲۷, ۱۳۹۶میلاد دقیقدسته‌بندی نشدهبدون دیدگاه

برندینگ علمی است که با برتر نمودن یک برند سبب ارتقا و بهبود اعتبار و شهرت آن نام تجاری می‌شود. برندینگ یک فرآیند است که به سبب ارتقای جایگاه عاطفی یک محصول، ارزش آن برای صاحبان تجارت و همچنین مشتریان افزایش می‌یابد. بدین سبب میزان محبوبیت یک برند و فروش محصول یا خدمت ارائه شده بیشتر می‌شود. آل ریس می‌گوید برندسازی تحت تاثیر پیام‌های رسانه بوده و با آن‌ها رابطه مستقیم دارد. نکته مهم در این زمینه آن است که افزایش فروش محصولات و خدمات یک برند و همچنین افزایش قیمت‌ها، ارتباط مستقیمی با اعتبار آن برند دارد. لذا برندینگ روشی هوشمندانه برای توسعه یک تجارت به شمار می‌آید.

کارکرد و وظایف برندینگ

یک برند معتبر حس اعتماد و اطمینان بیشتری را در مشتری به هنگام سفارش یک محصول یا خدمت ایجاد می‌کند. سازمانی با برند قوی‌تر سهم بیشتری از یک بازار را به خود اختصاص می‌دهد. ناگفته نماند که برند باید پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد تا در طول زمان اعتبار خود را حفط کرده و مسیر پیشرفت را طی کند. برای یک برندسازی موفق، گام اول درک و شناخت کامل از بازار هدف و مشتریان است. برندینگ باید بتواند یک برند و نام تجاری را به مشتریان بشناساند و توانایی قانع کردن مشتری را برای استفاده از محصول یا خدمت مذکور را داشته باشد. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند یکی از راهکارهای موثر برندسازی باشد.

کارکرد و وظایف برندینگ

duty of branding


برند یک سازمان نشانگر هویت آن بوده و می‌تواند نقش مهمی را در بازاریابی و برند‌سازی سازمان ایفا کند. برند‌سازی به یک محصول ارزشی می‌بخشد که سبب سودآوری هر چه بیشتر توسط جذب مشتریان وفادار می‌گردد. یکی از مهم ترین ویژگی‌های برند می‌تواند یکپارچگی آن باشد که منجر به تولید هویتی واحد می‌شود و نتیجه آن این است که از چند شخصیتی شدن برند جلوگیری می‌کند. در صورتی که مسیر این فرآیند به خوبی طی گردد، برند می‌تواند با سایر برند‌های موجود به خوبی رقابت کرده و در زمینه خود به یک تجارت بزرگ و قابل اعتماد بدل گردد.

برچسب ها: بازاریابی, بازاریابی دیجیتال, برند سازی

موارد مرتبط

چرا موشن گرافیک ؟

آذر ۳۰, ۱۳۹۵m_shajari

بازاریابی ویروسی چیست؟

خرداد ۱۶, ۱۳۹۷ali shahedi

مدیریت توجه چیست؟

خرداد ۱۴, ۱۳۹۷ali shahedi

پاسخ دهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سخنی با شما…

این روزها ، تبلیغات در فضای مجازی از جهات زیادی برتری نسبت به نمونه های سنتی خود دارند. آمار قابل توجه حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی شاهد براین ماجراست. من در پرمو به دنبال ارائه ساده و در عین حال موثر پلن های تبلیعاتی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستم ، به دور از سخت گیری های مرسوم!

با ما در شبکه های اجتماعی

YouTube
Instagram
Houzz

نوشته‌های تازه

  • قبل از سفارش موشن گرافیک چه کنیم؟ آبان ۱۲, ۱۳۹۷
  • معرفی استارت آپ‌ها توسط موشن گرافیک آبان ۹, ۱۳۹۷
  • ساخت موشن گرافیک ارزان قیمت آبان ۶, ۱۳۹۷
  • تاثیر ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن سایت بر رتبه آن تیر ۲۸, ۱۳۹۷
  • همه‌ی آنچه که باید از نمایش الکامپ امسال بدانیم! تیر ۲۶, ۱۳۹۷

جستجو در سایت

info@permo.ir

نمونه کارهاتعرفهتماس با ماوبلاگ
کلیه حقوق متعلق به پرمو می باشد