info@permo.ir
YouTube
Instagram
لوگو
  • نمونه کارها
  • تعرفه
  • تماس با ما
  • وبلاگ
ویدیو مارکیتنگ

ویدئو مارکتینگ چیست؟

دی ۲۳, ۱۳۹۵m_shajariویدئو مارکتینگبدون دیدگاه

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی زمینه ای از تبلیغات دیجیتال است و پایه آن بازاریابی از طریق ویدئو هاست که اخیرا در فضای کسب و کار رونق زیادی پیدا کرده است. دلیل این رونق و افزایش توجه می تواند عواملی مثل راحتی دیدن ویدئو ها نسبت به خواندن متن ها برای کاربران، قدرت بالای انتقال محتوا توسط ویدئو و یا حتی افزایش سرعت اینترنت باشد.

نگاهی به آمار محبوبیت و تاثیرگذای ویدئوها

 

محبوبیت ویدیوها

ویدئوها بیشتر دیده می شوند و بیشتر هم تاثیر می گذارند. بد نیست آمار و ارقامی از اهمیت و قدرت ویدئوها بخوانیم.

روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ویدئوها را تماشا می کنند. و حدود ۴ بیلیون ساعت ویدئو در یوتیوب و دیگر شبکه های اشتراک گذاری ویدئو دیده می شود.
۹۰٪ از کاربران پس از دیدن ویدئو اقدام به تصمیم گیری می کنند.
۸۶٪ از مشتریان بر روی لینک های داده شده کلیک می کنند.
۸۰٪ از کاربران برند یا شرکتی که ویدئو را منتشر کرده است به خاطر می سپارند.
۶۴٪ پس از تماشای ویدئو اقدام به خرید می کنند.

اما دلیل این محبوبیت و اثر بخشی ویدئوها در چیست؟

سرعت انتقال اطلاعات و محتوا، تاثیرگذاری بر روی بعد بصری مغز به کمک جذابیت های حرکتی عواملی هستند که باعث می شود کاربر دیدن ویدئو را به خواندن محتوای متنی ترجیح دهد.
جالب است بدانید که ۱ دقیقه ویدئو ارزشی معادل ۱.۸ میلیون کلمه را دارد.

همچنین از تاثیر فوق العاده ویدئوها در سئو نیز می توان به این موضوع اشاره کرد که شانس قرار گرفتن در جستجوی گوگل ۵۳ برابر بیشتر می شود و دلیل آن هم این است که صفحاتی که در آن ها ویدئو منتشر شده است، کاربران را بیشتر مشغول خود می کند و وقت بیشتری در آن صفحه گذرانده می شود و این موضوع در سئو تاثیر مستقیم و زیادی دارد.

بازار داغ ویدئو مارکتینگ

با توجه به آماری که در بالا به بررسی آن پرداختیم، این روزها اهمیت داشتن یک ویدئو خوب در فضای اینترنت بر هیچ شرکت ، برند و یا استارت آپی پوشیده نیست.

دیده شدن و جلب توجه، موضوع مهمی است که هر شرکت و برندی به دنبال آن است. با توجه به سیر حرکتی فضای کسب و کار آنلاین و جهت گیری آن سمت افزایش بازدید ویدئوها میتوان گفت که ویدئو مارکتینگ تاثیر زیادی در دیده شدن هر چه بیشتر برندها و شرکت ها خواهد داشت.

شاید بسیاری گمان کنند که داشتن ویدئو خوب و تاثیرگذار هزینه زیادی می برد. اما با رونق گرفتن موشن گرافیک ها که سبکی جذاب در انتقال محتوا هستند، می توان یک یا چند تیزر موثر تبلیغاتی را با هزینه ای نه چندان زیاد و دور از دسترس در فضای وب داشت.

اگر به داشتن یک تیزر تاثیرگذار فکر می کنید اینجا کلیک کنید!

 

پاسخ دهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سخنی با شما…

این روزها ، تبلیغات در فضای مجازی از جهات زیادی برتری نسبت به نمونه های سنتی خود دارند. آمار قابل توجه حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی شاهد براین ماجراست. من در پرمو به دنبال ارائه ساده و در عین حال موثر پلن های تبلیعاتی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستم ، به دور از سخت گیری های مرسوم!

با ما در شبکه های اجتماعی

YouTube
Instagram
Houzz

نوشته‌های تازه

  • قبل از سفارش موشن گرافیک چه کنیم؟ آبان ۱۲, ۱۳۹۷
  • معرفی استارت آپ‌ها توسط موشن گرافیک آبان ۹, ۱۳۹۷
  • ساخت موشن گرافیک ارزان قیمت آبان ۶, ۱۳۹۷
  • تاثیر ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن سایت بر رتبه آن تیر ۲۸, ۱۳۹۷
  • همه‌ی آنچه که باید از نمایش الکامپ امسال بدانیم! تیر ۲۶, ۱۳۹۷

جستجو در سایت

info@permo.ir

نمونه کارهاتعرفهتماس با ماوبلاگ
کلیه حقوق متعلق به پرمو می باشد